IPG Kampus Perempuan Melayu,Jalan Maktab,Durian Daun,75990,Melaka. Email: purple_ns02@yahoo.com.

Monday, December 10, 2012

JOM UNDI!!!

Assalamualaikum... Hehe..Entry kali lua topik skit. Selalunya beraktiviti, tapi kali ni diberi tugasan jd MC pulee..Jd tak boleh ler nak ambek gambar or rakam panel muslimat berucap.. pergghh, memang mantap.. Ni baru gaya orang ada ilmu bercakap, ada dalil ada fakta ada bukti bukan bercakap pakai nafsu je..

Kalau nak tulis isu tu memang banyak, tapi diri ini baru beberapa tahun jagung, keberanian dan keyakinan 2 masih senipis kulit pisang lagi

Nampak tak wanita hebat yang berbaju serba hijau 2..Beliau lah Ketua Muslimat Muar. Memang hebat sangat dia bercakap sampai tak sedar waktu berlalu. My mak cakap, Tuan Guru Hadi Awang boleh tercengang dengar beliau berhujah.. Ish3..dahsyat..

Barisan Jawatankuasa Muslimat Muar

Nisa dan Aina...beku gusi main dengan dorang ni.

Pengkaji politik dari Selangor, telah membuat kajian tentang politik di negara Malaysia dan menyatakan Johor ada "potensi"..hehe..Semoga diperkenan dan dipermudah. Semoga Allah terus kekal memberi kekuatan iman dan islam untuk kita memilih dan bernegara berlandaskan cara serta syariat Islam

p/s: jom undi..mengundi itu wajib kerana kita berhak memilih siap pemimpin kita. Bukan menjadi kaki politik tapi berpolitik kerana tanggungjawab. 

UNDI ANDA ADALAH RAHSIA~~~ rahsia kerr???

No comments: