IPG Kampus Perempuan Melayu,Jalan Maktab,Durian Daun,75990,Melaka. Email: purple_ns02@yahoo.com.

Sunday, August 11, 2013

Luahan Syawal kali ni

Assalamualaikum..
Selamat Hari Raya Aidilfitri... Alhamdulillah, puasa dah, raye pon dah.. 
Rase beza sangat dengan Syawal yang dulu. Tak sama. Banyak bende yang nak diluah dan blog la yang paling sesuai sekali. Ade benda sedih ade jugak perkare gembire. 

- Syawal kali ni, aku mengharap sangat ada beberapa sedare aku tu balek,tapi xbalek pon. Sebab yang berpunca dari orang lain,orang lain yang kena. Sedih sangat. Dari kecik sangat rapat. 
- Lepas solat sunat raya, ade seorang nenek tu, bila dia salam aku,dia peluk dia nangis..touching, aku pon sebak sekali terus menangis xberhenti.. naseb belah perempuan semua orang tua je. punyelah merah muka aku,segan nak keluar,aku tunggu semua balek baru aku keluar.
- Menunggu sesuatu,tapi tak kunjung tiba.. berhenti berharap..
- Konvoi raye tak ramai,xde respon, respon lambat, last minute..sedih
- Tapi rase berbaloi dapat pergi rumah fatin. Ingatkan tahun lepas konvoi terjauh, rupenye tahun ni lagi jauh
- Tempat yang sering diziarahi raye ini bersama suaidah dan diyana ..dimenangi oleh Wetex Parade..
- Raye kedua dah makan pizza hut.. bajet
- Dapat raye jauh sikit dengan keluarga
- Hujan Rahmat
- Asyik kena buli dengan sue n diyana
- Puas dapat maen mercun
- Da tua bangka pon dapat duit raya..weehooo
- Dapat tahu sesuatu yang kurang menyenangkan telinga, tapi buat dek je la.
- Marhaban macam selalu, setia meriah
- Paling lega, dapat confess something pada suaidah ngan diyana bende yang da lame terbuku sampai dah basi dalam hati ni. drive sambil nangis...macam kena culik je..haha

Perkara biase-biase je tapi nak luahkan jugak.. Tapi raya kali ni tetap ade kelainan. Kelainan itu kehidupan. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf jika ada salah silap baik yang zahir mahupun batin. 




No comments: