IPG Kampus Perempuan Melayu,Jalan Maktab,Durian Daun,75990,Melaka. Email: purple_ns02@yahoo.com.

Monday, March 12, 2012

::.biSIkaN HatI.::

ya Allah, ku tahu dosaku menggunung tinggi, hanya keampunan yang ku pinta darimu.
janganlah Kau putuskn rezeki dari diriku.sedikit demi sedikit telah Kau tarik nikmatMu, tp ku rasakn masih banyak lg nikmat itu, aq tahu ap yg trjadi ujian dri Mu dan mungkin kifarah dosaku.

ku rindukn juga kekasihMu, tp knp trlalu sdikit sunnahnya yg aq ikuti.
permudahkn utk ku menuntut ilmu, lindungi keluargaku dari segala yg bleh mengundang kekufuran kpdMu, kurniakanlah aku suami dan zuriat yang soleh.
berikanlah kebaikan di dunia juga akhirat. ku mengharap redhaMu ya Allah.




inilah bisikan rahsia hati pd dia yg telah mencuri hati. kau telah menyentuh hatiku tnpa kau sedari dengan caramu yg bersahaja, walaupun hnya sekali dua. inilah pertama kali. bila ku mengingati, ku rase xberdaya. tp aq punya Allah yg mmpu membela. mungkin hanya aku yg merase tp tidak dirimu.ku tertarik dengan caramu yg mementingkn kewajipan yg satu itu, lebih dri segalanya. tp aku pasti cinta ini tidak akan menjadi milikku kerana hanya aku yg mengagumi dirimu tp tidak kpd diriku. aku hanya mampu berdiam diri. jika itu yg terbaik buatku..

mungkin betul. rhsia itu lebih nikmat bila dsimpan, krn Allah sndiri akn kluarkn rhsie itu.hidup mngjar erti brsabar...

No comments: